Premijere u Zagrebu

  • Između korektnosti i osjećaja

    Teatar Exit i Gradsko kazalište Sisak: Duncan Macmillan, Pluća, red. Aida Bukvić

    Piše: Tomislav Kurelec
    U vrlo promišljenoj redateljskoj viziji preciznog ritma i delikatnog balansiranja između ozbiljnog i smiješnog Aide Bukvić s vrhunskim glumačkim izvedbama Jadranke Đokić i Amara Bukvića Pluća se ostvaruju kao punokrvna drama dvoje zanimljivih pojedinaca kojih se životi lome pod teretom nekritički prihvaćenih normi korektnosti ...pročitajte cijeli tekst...
  • Uozbiljena farsa

    Teatar Manje je više & Histrionski dom, Zagreb: Luko Paljetak, Govori mi o Augusti, red. Ivica Kunčević

    Piše: Tomislav Kurelec
    Ronald Žlabur i Saša Buneta djeluju kao da vrsni komičari (što oni nedvojbeno jesu) nastoje dokazati da mogu jednako efektno odigrati i ozbiljne uloge. To im nedvojbeno i polazi za rukom, ali Govori mi o Augusti mi se ne čini pravim mjestom za takvu vrstu glume, pa zbog toga ova predstava u Kunčevićevoj režiji pretvara Paljetkovu farsu u uozbiljenu dramu ...pročitajte cijeli tekst...
  • Naličje čvrstih stavova

    Kazalište na Pešćenici – KNAP, Zagreb: Nino Škrabe, Koltovi generala Pattona, red. Georgij Paro

    Piše: Tomislav Kurelec
    Georgij Paro je ponekim detaljem koji je vizualno podupro Škrabeovu verbalnu komiku pokazao inventivnost u posebnim redateljskim rješenjima, ali se najprije i to s maksimalnim uspjehom koncentrirao na usklađivanje interpretacija efikasno upućujući glumce da komičarskim ekshibicijama otkrivaju značenja i iza površinske zabavnosti teksta ...pročitajte cijeli tekst...
  • O starenju nekih, ali i svih

    Kazalište Moruzgva, Zagreb: Nina Mitrović, Kako život, red. Ivan Leo Lemo

    Piše: Leon Žganec-Brajša
    Kako život je predstava vrlo identificirajućeg i za upisivanje univerzalnih iskustava otvorenog tematskog sloja, predstava o starenju i onome što ga prati. Tek uz poneki nedostatak u tempu i plastičnosti izvedbe, pokazala se kao istovremeno simpatična i duhovita, a za identifikaciju i zapitanost otvorena suigra o starenju nekih, ali i svih ...pročitajte cijeli tekst...
  • Zabavan muški šovinizam

    Zagrebačko gradsko kazalište Komedija: Aldo Nicolaj, Nije bila peta, bila je deveta, red. Damir Mađerić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Mia Elegović je iznimno uspjelo ostvarila karikiran lik Eve uspijevajući izvući efektna komična rješenja iz vještog prelaženja iz zloće u naivnost, a Igor Mešin je također nalazio vrlo duhovita rješenja u oblikovanju nemoćne muške žrtve. Režija Damira Mađarića je u brzom ritmu i preciznom vođenju glumačke igre uspjela uprizoriti zabavnu komediju ...pročitajte cijeli tekst...
  • Uspjela sinteza značenja

    Zagrebačko kazalište mladih: Ana Tonković Dolenčić (prema proznim motivima i likovima Arthura Conana Doylea), Sherlock Holmes, red. Krešimir Dolenčić

    Piše: Leon Žganec-Brajša
    U slijeđenju idejnih razina adaptacije, Dolenčić, istovremeno afirmirajući svoj prepoznatljiv redateljski stil, potpomognut kostimima i scenom, stvara okvir za komunikaciju Holmesa svojeg tvorca i onog univerzalnog, istovremeno nikada ne ispuštajući iz vida i ludički, komičarski element njegove neprilagođenosti ...pročitajte cijeli tekst...
  • Moglo je i bolje

    Satiričko kazalište Kerempuh, Zagreb: Richard Bean, Jedan sluga, dva gospodara, red. Vito Taufer

    Piše: Tomislav Kurelec
    Iako Jedan sluga, dva gospodara ima znatan broj scena koje zabavljaju i nasmijavaju gledatelje, Vito Taufer nije iz nedovoljno osmišljene adaptacije i lokalizacije Beanove varijacije Goldonija i commedije dell'arte uspio izgraditi cjelovitu i u potpunosti uspješnu predstavu kakva se i od njega, a i od vrlo dobrog ansambla s pravom mogla očekivati ...pročitajte cijeli tekst...
  • Prosječna realizacija

    B Glad Produkcija, Zagreb: Tonči Huljić, Miro Gavran, Vjekoslava Huljić, Pacijenti, red. Igor Barberić

    Piše: Leon Žganec-Brajša
    Songovi, čija je očita svrha laka pamtljivost i izvan konteksta mjuzikla za koji su nastali, oslanjaju se na zabavan i lak karakter glazbene fakture, potvrđujući time potrebu Pacijenata za sviđanjem i zabavljanjem. U tome su ipak bili najuspješniji dio mjuzikla te ih se može vidjeti kao primjerena ostvarenja imajući u vidu očito zabavne ciljeve njihovih autora ...pročitajte cijeli tekst...
  • Odsjaj ljubavi

    5. Bobijevi dani smijeha, Histrionski dom, Zagreb, 18. – 29. listopada 2016.: Gustl teatar i Glumačka družina Histrion, Zagreb, Miroslav Međimorec, Nebo nad Zagrebom, red. Miroslav Međimorec

    Piše: Tomislav Kurelec
    Autor i redatelj Miroslav Međimorec omogućio je izuzetnom interpretu Žarku Potočnjaku (za kojeg je i pisao ovaj tekst) da u sebi pronalazi najdublja čuvstva i motivacije za stvaranje iznimno zanimljivog predstavnika zagrebačkog građanstva. Odsjaj ljubavi zrcali se u emocionalno snažnoj Potočnjakovoj interpretaciji ...pročitajte cijeli tekst...
  • Bez artificijelnosti

    Teatar Rugantino, Kotar teatar i Akademija dramske umjetnosti: Moja nuklearna ljubav (po motivima priča s Forum.hr, autora pod pseudonimima Krflnk, Nisamtoja i Pbeatz), red. Olja Lozica

    Piše: Leon Žganec-Brajša
    Predstava složenih autorskih zamisli pomirenja vjerne interpretacije i izdvajanja kontinuiranih identitetskih odrednica iz odnosa opisanih u vrlo neformalnom i potpuno javnom, a ipak u temi kojoj se bavi intimnom uspješna je i to u izvedbeno nelinearnom i nesustavnom te istovremeno životnom i kazališnom, stvaralačkom procesu ...pročitajte cijeli tekst...
  • Dobar čovjek u grotesknom svijetu

    Teatar Exit, Zagreb: Goran Vojnović, Taksimetar, red. Matko Raguž

    Piše: Tomislav Kurelec
    Matko Raguž je još jednom kao redatelj u drugi plan potisnuo moguće režijske atrakcije i svu pozornost usmjerio na to da glumcima pruži mogućnost iskazivanja svekolikog umijeća. Time je u Vojnovićevoj komediji Taksimetar uspio maksimalno istaknuti ne samo humor i uspjela komediografska rješenja nego i slojevitost značenja ...pročitajte cijeli tekst...
  • Manipulacija Orgonovom tragedijom

    Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu: Jean-Baptiste Poquelin Molière, Tartuffe, red. Eduard Miler

    Piše: Tomislav Kurelec
    Vrlo dobar glumački ansambl sceni sjajno prilagođene stihove vrsnog prijevoda izgovara s takvom prirodnošću kao da se radi o svakodnevnom govoru. Molièreov Tartuffe u režiji Eduarda Milera i izvedbi zagrebačkog HNK-a vrhunsko je ostvarenje suvremenog odvjetka političkog kazališta koje svojim angažmanom nastoji mijenjati svijet ...pročitajte cijeli tekst...
  • Suvremenost bovarizma

    Gradsko dramsko kazalište Gavella, Zagreb: Ivana Sajko (prema Gustaveu Flaubertu), Gospođa Bovary, red. Saša Božić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Interpretacija Jelene Miholjević redateljskom je umijeću udahnula snažnu emotivnost i time omogućila iznimnu predstavu i njezin potpun scenski život. Glumica je liku, čak i preko tekstualnog predloška i redateljske inscenacije dala dimenziju prave žene. Sjajne pjevačke interpretacije i toplinu koja je iz nje zračila zaokružila je sjajnim scenskim pokretom ...pročitajte cijeli tekst...
  • Vrhunska interpretacija ženske sudbine

    7. Ljetne noći Teatra Exit, Zagreb, 28. lipnja – 6. kolovoza 2016.: Kazališna grupa Lectirum, Zagreb, Willy Russel, Shirley Valentine, red. Zoran Mužić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Ksenija Pajić je tekstualno zanimljivoj protagonistici svojim velikim glumačkim umijećem udahnula dojmljivu scensku životnost, nadograđujući ulogu Shirley s mnogo humora i dobroćudne ironije kojom opisuje druge, a i šala na vlastiti račun. Time s mnogo šarma uobličuje ženu koja ostvaruje emocionalnu povezanost s publikom od prvog trenutka ...pročitajte cijeli tekst...
  • Urnebesno zabavno

    31. zagrebačko histrionsko ljeto, 7. srpnja – 3. rujna 2016.: Glumačka družina Histrion, Zagreb, Nino Škrabe, Francekova teta, red. Georgij Paro

    Piše: Tomislav Kurelec
    Najizvođeniji pisac Histriona Nino Škrabe virtuozno koristi elemente komedije zabluda Charleyeva tete za stvaranje iznimno duhovite slike našeg mentaliteta i situacija koje iz njega proizlaze, a redatelj Georgij Paro koristi taj efektan predložak za stvaranje urnebesno zabavne predstave koja većini glumaca omogućuje stvaranje vrhunskih kreacija ...pročitajte cijeli tekst...
  • S dubokim razumijevanjem

    Zagrebačko kazalište mladih: Ágota Kristóf, Velika bilježnica, red. Edvin Liverić

    Piše: Janko Heidl
    Glumci, svi do jednoga, zdušno, točno, predano, baš kako valja igraju ono što treba. Pod Liverićevim vodstvom, svaki je član ekipe uočljivo pridonio znanjem i kreativnošću te je ostvarena iznimno uravnotežena, kompaktna predstava čije su gradbene česti u rijetko viđenom ravnovjesju, čiji se čimbenici podupiru i podržavaju ...pročitajte cijeli tekst...
  • Dnevnik jednog redatelja

    Intervju Marjan Nećak, skladatelj glazbe za kazalište i film, kazališni redatelj

    Iskustvo rada u inozemstvu pokazalo mi je da osim projekata gdje sam biran, trebam napraviti projekt kojim ću sam sebe prezentirati i tako se rodio Moving Music Theatre. Monooperu Dnevnik jednog luđaka financirali smo ja i moji suradnici svojim radom, novcem i ljubavlju, a voljeli bismo da sudjeluje na što više europskih festivala ...pročitajte cijeli tekst...
  • U kovitlacu emocija

    PUK – Putujuće kazalište, Scena Ribnjak, Zagreb: Miroslav Krleža, U agoniji, red. Darko Stazić, Nela Kocsis, Ozren Grabarić

    Piše: Janko Heidl
    Ova Agonija jasno pokazuje da je riječ o neobično uzbudljivom, dramatičnom, pregnantnom, dubokom materijalu koji nije potrebno savladavati i krotiti, s kojim se ne treba boriti nego mu valja znati prići s prave strane, s one s koje pokazuje svoju podatnost i izvedbenu moć. Glumci su pokazali da se Krležine rečenice daju uvjerljivo izreći ...pročitajte cijeli tekst...
  • Vrela i divlja junakinja

    Gradsko dramsko kazalište Gavella, Zagreb: Eduardo De Filippo, Filumena Marturano, red. Dražen Ferenčina

    Piše: Želimir Ciglar
    Dražen Ferenčina ponovo se dokazao kao pouzdan i smiren redatelj koji gazi na duge staze i svojim glumcima oslobađa prostor za igru. Anja Šovagović Despot je motor i okosnica predstave i svi ostali akteri kruže oko nje poput planeta oko Sunca. a od svojih partnera dobila je uzmicanje, jer se na njezinoj glumačkoj vatri lako opeći ...pročitajte cijeli tekst...
  • Od linđa i bećarca do suvremenosti

    Binocular teatar, Zagreb: Željko Vukmirica, Gusle moje električne, red. Borna Armanini

    Piše: Leon Žganec-Brajša
    Gluma Željka Vukmirice, a pogotovo bogatstvo scenskog govora i interpretativnih mogućnosti iskazanih uglavnom glasom – čine predstavu iznimno dinamičnom. Gusle moje električne predstava su mnogobrojnih silnica okupljenih u vrsnoj glumi Željka Vukmirice, čija je struktura često raspršena i namjerno konfuzna poput snoviđenja, često duhovitih nadahnuća ...pročitajte cijeli tekst...
  • Zagubljena istina

    Zagrebačko kazalište mladih: Miran Kurspahić, Pad, red. Miran Kurspahić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Kurspahić se izgleda toliko zarazio koketiranjem s estradom i senzacionalizmom da je njegovo promišljanje kazališta bilo jednako toliko smisleno kao i bavljenje njegovih likova politikom i ratom. Time je ponajviše razočarao one koji su se nadali da će ova predstava pomoći u kompleksnijem i objektivnijem sagledavanju vukovarske tragedije ...pročitajte cijeli tekst...
  • Protiv zla u sebi

    Satiričko kazalište Kerempuh, Zagreb: Evgenij Švarc, Zmaj, red. Aleksandar Popovski

    Piše: Tomislav Kurelec
    Lancelota tumači Luka Petrušić koji je stekao reputaciju sjajnog komičara kombinacijom snažnih pokreta i gesta s potenciranom mimikom i glasovnim ekshibicijama. Iskazao se kao uvjerljiv junak suzdržanih gesta i odmjerena govora koji iznutra zrači snagom, a ulogu dodatno obogaćuje povremenim iskazivanjem umora od beskrajnog niza sličnih pothvata. ...pročitajte cijeli tekst...
  • Kuća kao sudbina

    Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu: Tena Štivičić, Tri zime, red. Ivica Buljan

    Piše: Tomislav Kurelec
    Tena Štivičić je niz vrlo zanimljivih, kompleksnih i ponekad proturječnih likova oživjela majstorskim dijalozima i detaljističkim nijansiranjem njihovih postupaka, uklapajući ih u kroniku kojoj zime 1945., 1990. i 2011. predstavljaju sudbonosne obrate u kojima i kuća i njezini stanovnici definitivno uobličuju slojevitost značenja ...pročitajte cijeli tekst...
  • Vjera i nevjera

    Kazalište Planet Art, Zagreb: Marc St. Germain, Posljednja Freudova seansa, red. Marko Torjanac

    Piše: Mira Muhoberac
    Tako tešku temu i briljantan, svevremen i aktualan tekst mogu iznijeti samo najbolji i kazalištu, umjetnosti i dubinskim egzistencijalnim pitanjima najposvećeniji glumci – u stalnom verbalnom nadmetanju i međusobnoj suigri moćan a nježan Marko Torjanac kao dosljedan Freud izgubljenih iluzija i Franjo Dijak kao nježan a moćan profesor s tajnom ...pročitajte cijeli tekst...
  • Rutinska zabava

    Zagrebačko gradsko kazalište Komedija: Georges Feydeau, Gospođica iz Maxima, red. Ivica Kunčević

    Piše: Tomislav Kurelec
    Gospođica iz Maxima je zabavna predstava koja će se zasigurno dopasti vjernoj Komedijinoj publici. Ipak, interpreti su se premalo upuštali se u otkrivanje onoga što Feydeau nudi u drugom planu, otkrivajući i bogatstvo karaktera i nijansiranu sliku društva, te zato Gospođica iz Maxima ipak nije dosegnula zvjezdane domete koje tekst nudi ...pročitajte cijeli tekst...
  • Izvan kalupa i modela

    Teatar Exit, Zagreb, Ludens Teatar, Koprivnica: Saša Anočić, Nas dva i ja, red. Saša Anočić

    Piše: Janko Heidl
    Ne baš siromašan rekvizitom, ali rabeći samo ono što je nužno, gotovo bez scenografije, s četvoro glumaca među kojima vlada osjetan umjetnički sklad jer očito posve razumiju koga i zašto igraju – realizirana je vrlo zabavna, vrlo poticajna i vrlo humana predstava, ostvarena iz duše, s istinskim razlogom, izvan kalupa i modela
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Zabavna poučnost

    Umjetnička organizacija Skroz, Zagreb, Zagrebačko kazalište mladih, HDS ZAMP: Maja Sviben, Nora Krstulović, Vedran Peternel, Priroda i društvo, red. Nora Krstulović

    Piše: Tomislav Kurelec
    Producent u smirenom tumačenju Edvina Liverića uvjerljivo objašnjava kako je u okviru današnjeg kapitalizma autorstvo posao jednako kao npr. proizvodnja ajvara, pa ima isto pravo biti plaćen, a pjevačica na putu prema afirmaciji, u vrsnom tumačenju Anđele Ramljak uspijeva mladim gledateljima uvjerljivo prenijeti muku i probleme ...pročitajte cijeli tekst...
  • Slušanje pravog glasa

    Gradsko dramsko kazalište Gavella, Zagreb: Kay Pollak, Kao na nebu, red. Rene Medvešek

    Piše: Tomislav Kurelec
    Rene Medvešek vodio je glumce prema vrhuncu njihovih interpretacijskih moći usklađujući taj kreativni napor u cjelinu scenskog događanja u kojem mukotrpno traženje i pronalaženje pravog glasa služe postupnim promjenama karaktera likova, a istodobno otkrivaju i fascinantno glumačko umijeće u tom stvaralačkom procesu ...pročitajte cijeli tekst...
  • Veselje ispod vješala

    9. Gumbekovi dani, Festival cabareta, Zagreb, 10. – 21. ožujka 2016.: Glumačka družina Histrion: Miroslav Krleža & Arsen Dedić, Na zlu putu, red. Dražen Ferenčina

    Piše: Tomislav Kurelec
    Postrance na sceni je smješten Oliver Belošević koji na glasoviru uživo prati izvedbe Dedićevih šansona koje glumci izvode na kabaretski, a ne šansonijerski ili pjevački dorađen način. To dovodi do pomaka od onoga što publika očekuje kao što je i izgovaranje Krležinih dijaloga pomaknuto od dramskog prema kabaretskom i pomalo komičnom ...pročitajte cijeli tekst...
  • Sveobuhvatni Kosorov mikrokozmos

    Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu: Josip Kosor, Žena, red. Paolo Magelli

    Piše: Tomislav Kurelec
    Svojom interpretacijom Kosora Paolo Magelli je uz velik kreativan doprinos svih sudionika ostvario vjerojatno jedan od svojih najvećih redateljskih uspjeha, a Žena je postala ne samo iznimno dostignuće zagrebačkog HNK-a nego i izniman događaj kojim se naša sredina odužila velikom piscu kojeg je niz godina gotovo ignorirala
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Bez terora političke korektnosti

    Satiričko kazalište Kerempuh, Zagreb: Sławomir Mrożek, Policija, red. Miran Kurspahić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Dominantni Vili Matula kao šef policije iznimno uvjerljivo tumači moćnika koji svoju poziciju gradi na hijerarhiji, ali ispod nasilničkog autoriteta uspijeva nekim detaljima ukazati i na lukavost. Vedran Mlikota savršeno tumači logičke razloge zbog kojih se Zatvorenik odriče svojih antidržavnih stavova, ali je i jednako uvjerljiv kao generalov savjetnik ...pročitajte cijeli tekst...
  • Između tradicije i groteske

    Zagrebačko gradsko kazalište Komedija: Christopher Durang, Vanja i Sonja i Maša i Picko, red Nina Kleflin

    Piše: Tomislav Kurelec
    Režija Nine Kleflin, koja u prvi plan predstave Vanja i Sonja i Maša i Picko stavlja detaljno razrađene glumačke uloge i preciznu interpretaciju teksta s naglašavanjem iskrenih emocija, uklopila je sve autorsko-izvođačke doprinose u iznimnu cjelinu koja uspjelo kombinira slojevitost značenja i asocijacija s nizom vrlo komičnih i zabavnih scena ...pročitajte cijeli tekst...
  • Predstava sa stavom

    Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu i Filozofski teatar: Tariq Ali, Nove pustolovine Don Quijotea, red. Paolo Tišljarić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Vizualno zanimljiva scena tek je okvir koji oživljava glumačkim interpretacijama, a one tu svrhu u potpunosti ispunjavaju, vođene preciznim redateljskim usklađivanjem koje pokazuje kako je Tišljarić asistirajući brojnim redateljima od njih učio ponajviše baš na planu rada s glumcima. Međutim, problem Novih pustolovina je obilje poruka uz manjak dramskih situacija ...pročitajte cijeli tekst...
  • Dobra doza smijeha

    B Glad produkcija, Zagreb: Ladislav Prežigalo, Političar, red. Igor Weidlich

    Zlatan Zuhrić Zuhra je uz minimalno prerušavanje išao iz lika u lik što je dodatno nasmijalo publiku. Mnogi bi se političari u ovoj priči mogli prepoznati s obzirom da je riječ o mitu i korupciji, međusobnim trzavicama, neslaganjima sl. No, iako ništa nova ni neočekivana predstava nije donijela, publika je dobila prijeko potrebno – dobru dozu smijeha ...pročitajte cijeli tekst...
  • Ljudskost heroizma

    Glumačka družina Histron, Zagreb: Zvonimir Zoričić, Tatarski biftek, red. Ivica Kunčević

    Piše: Tomislav Kurelec
    Istaknuvši glumce u prvi plan, Kunčević je ostvario i redateljski vrlo uspjelu predstavu koja bi možda dosegla još više domete bržim ritmom u kojem se ne bi sitnim pauzama možda i previše pomagalo preciznoj impostaciji protagonista, a gubilo ponešto od iskričavosti Zoričićevih dijaloga, ali je bez obzira na to Tatarski biftek predstava vrijedna pozornosti ...pročitajte cijeli tekst...
  • Zbiljska ljepota

    Glumačka družina Histrion, Ksenija Erker: Takvim sjajem može sjati, susreti s Arsenom, red. Ksenija Erker

    Piše: Janko Heidl
    Opuštenim, srdačnim, prisnim, nenametljivo autoritativnim nastupom, bez glumatanja, Ksenija Erker je izbjegla moguće najveće opasnosti, da se pod egidom posvete Arsenu zgoda pretvori u posvetu samoj sebi ili da bude neprimjereno patetična. Iako nam je neprestano pred očima no ostaje u drugom planu, dok je u prvome Arsen Dedić ...pročitajte cijeli tekst...
  • Bezizlazna sudba

    Teatar Exit, Zagreb: Enda Walsh, Disco svinje, red. Matko Raguž

    Piše: Janko Heidl
    Premijerne večeri Disco svinje odigrane su u obje glumačke podjele i bilo je zanimljivo vidjeti kako isti tekst drukčije diše u interpretacijama različitih parova. Razlike nisu radikalne, posrijedi su nijanse, povremena pritezanja, otpuštanja, naglasci na različitim mjestima, no nije pretjerano reći da upravo one čine presudnu razliku u boji i okusu ...pročitajte cijeli tekst...
  • Postmodernistička popkulturna igrarija

    Gradsko dramsko kazalište Gavella, Zagreb: Mislav Brečić, Malena, red. Mislav Brečić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Uz poigravanje elementima stripa i njegovih teatralizacija i ekranizacija Mislav Brečić se na sličan način poigrava i kazalištem od antike do teatra apsurda. Ipak to nije bilo dovoljno za stvaranje hrvatske inačice Monty Pythona, pa će kod dijela gledatelja vjerojatno prevladati nezadovoljstvo nedovoljnom smislenošću cjeline tek djelomice zabavne predstave ...pročitajte cijeli tekst...
  • Kad je muškarac + žena = kriza

    Hit Teatar, Zagreb: autorski projekt, MetODA za brak, red. Iva Srnec

    Piše: Zvjezdana Balić

    Zbog teme koju obrađuje MetODA za brak ima podosta humorističnih situacija i scena, no s obzirom na njihov poprilično površan sadržaj, nešto zahtjevnijoj publici to neće biti dovoljno jer je riječ o humoru koji se već pomalo izlizao prečestom uporabom. Unatoč tome, predstava nije dosadna, a to ponajprije može zahvaliti odličnoj izvedbi troje glumaca ...pročitajte cijeli tekst...

  • Kako prevariti prevaranta

    Kazalište Knap, Zagreb: Nino Škrabe, Malo morgen, red. Georgij Paro

    Piše: Zvjezdana Balić
    Jednostavni scenski prostor nadomješten je bravuroznim glumačkim izvedbama od kojih se posebice ističe ona Mladena Vasaryja čiji se talent, domišljatost i spremnost na gotovo neosjetne prijelaze iz jedne u drugu ulogu pokazuju jednom od najvećih kvaliteta predstave. Odlične su uloge pružili i ostali članovi glumačkog ansambla
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Životno i duhovno sazrijevanje

    Zagrebačko kazalište mladih: Thomas Mann, Čarobni brijeg, red. Janusz Kica

    Piše: Tomislav Kurelec
    Adrianu Pezdircu, jednom od najcjenjenijih mladih glumaca, svakako treba odati priznanje za veliki ne samo fizički nego i kreativni napor u svladavanju komplicirane uloge protagonista koji je na sceni od početka do kraja te gotovo trosatne predstave. Pritom je ostavljao iznimno snažan dojam u oblikovanju Castorpovih mijena
    ...pročitajte cijeli tekst...

Arhiv

kritike i eseji