Kazalište za djecu

  • Nakićena zabava

    Kazalište Moruzgva i Kazalište Tvornica lutaka, Zagreb: Petra Radin, Haha2O, red. Mario Kovač

    Piše: Iva Gruić
    Predstavi prije svega nedostaje plemenitija likovnost koja bi otvorila put za suptilniji doživljaj, stvorila mogućnost za neki oblik scenske materijalizacije vodenih motiva koje koristi i tada bi se moglo govoriti o njezinom edukativnom aspektu. Ovako ju je najlakše o(t)pisati kao isuviše nakićenu predbožićnu zabavu ...pročitajte cijeli tekst...
  • Prazno koračanje za nedostižnim

    Dječja i lutkarska scena Hrvatskog narodnog kazališta u Varaždinu: Vesna Parun, I ti ljubav nekom daj, red. Ladislav Vindakijević

    Piše: Andreja Rambrot
    Najbolji dio predstave svakako je odlična glazba koja je utkana u cijelu izvedbu, pretvarajući predstavu time u pravi dječji mjuzikl, no glumci je izvode na playback. Šteta, jer kada bi glumci sve glazbene dionice otpjevali sami, I ti ljubav nekom daj bio bi vrijedan i poseban dječji mjuzikl (onakav kakav je autorica i zaslužila)
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Naši prijatelji

    Kazališna družina Pinklec, Čakovec: Romano Bogdan (prema motivima priče Neposlušno mače Ivana Bjeliševa), A tko si ti?, red. Romano Bogdan

    Piše: Andreja Rambrot
    Scena je jednostavna, gotovo minimalistički postavljena, ali vješto zamišljena i vrlo funkcionalna tijekom cijele predstave. Lutke su maštovite vizualno vrlo upečatljive te bude (dječju) maštu i podsjećaju na svijet snova. Glumački ansambl (Karolina Horvat, Davor Dokleja i Mario Jakšić) odlično je ugran u ovoj najizvođenijoj predstavi u povijesti Družine ...pročitajte cijeli tekst...
  • Vedro predbožićno veselje

    Dječje kazalište Dubrava, Zagreb: Morana Dolenc, Ups! Uvijek pravac Sjever!, red. Morana Dolenc

    Piše: Iva Gruić
    Predstava Ups! Uvijek pravac Sjever! fino zabavlja lutkarskom dosjetljivošću i neobičnim umetnutim motivima, poput slavina iz kojih teku čudesa ili oživjela Mjeseca. Pokazuje nam Božić lišen kiča i histerične potrage za savršenošću, topao i mirišljav – upravo onakav kakav bismo voljeli doživjeti ...pročitajte cijeli tekst...
  • Anđeli zaslužuju krila

    Zagrebačko kazalište mladih i Akademija dramske umjetnosti: Mirna Rustemović i Dino Pešut, Škola za anđele, red. Mirna Rustemović i Dino Pešut

    Piše: Iva Gruić
    Uz bok jednoj od najvećih zvijezda domaćeg glumišta, pojavljuje se troje vrlo mladih glumaca. I dok Nina Violić igra na rubu privatnog i u tome je neodoljivo zabavna, mladi se glumci trude pokazati što znaju i mogu, od pjesme i plesa do svirke, postavljajući likove s ogromnim entuzijazmom i vidljivom željom za igrom
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Odrastanje u okružju opasnosti

    Zagrebačko kazalište lutka: Felix Salten – Davor Žagar, Bambi, red. Dražen Ferenčina

    Piše: Iva Gruić
    Bambi je vizualno atraktivna predstava koja uredno prepričava poznatu priču, raskošan spektakl boja, svjetla i glazbe, vješto skrojen i s primjerenom dozom profesionalizma odigran. Pritom se ne razaznaje neka osobita ideja (ili koncept) koji stoji iza predstave. Ferenčina očigledno želi pripovijedati sa snagom filmske iluzije, postići začaranost iluzijom filma ...pročitajte cijeli tekst...
  • Ribarevo blago

    Gradsko kazalište Žar ptica, Zagreb: Ivana Brlić-Mažuranić, Ribar Palunko i njegova žena, red. Dora Ruždjak Podolski

    Piše: Ana Fazekaš
    Kao Palunko,Ante Krstulović uspio je zahvatiti sve dimenzije nestrpljiva ribara, kojeg neiskustvo i ogorčenost zbog materijalne oskudice dovode do ruba toga da izgubi sve vrijedno što u životu ima. Njegova žena, stvarna protagonistica priče, koju suptilnom i nježnom glumom lijepo prenosi Nataša Kopeč, svo je blago koje je nesretni ribar trebao ...pročitajte cijeli tekst...
  • Vedro i toplo za cijelu obitelj

    Dječje kazalište Branka Mihaljevića u Osijeku: Snježana Ivković i Lidija Helajz, Anđelčići, red. Snježana Ivković i Lidija Helajz

    Piše: Alen Biskupović
    Koncept nije ostavio puno prostora za posebne glumačke ili lutkarske kreacije pa je sve svedeno na vedrinu i živost glumaca koju pokušavaju prenijeti na publiku dok su lutke iskorištene kao puko, ali efektno sredstvo za privlačenje dječje pažnje. Izuzetak je Snježana Ivković koja se i u takvom konceptu potrudila dati najbolje od sebe
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Tek mjestimice čudesno

    Kazalište Tvornica lutaka, Zagreb, i Scena Gorica, Velika Gorica: Petra Radin, Čudesna šuma, red. Krešimir Dolenčić

    Piše: Maja Dujmović
    Najljepše trenutke predstava donosi upravo tijekom prisjećanja na Čudesnu šumu u kojima svi rekviziti poprime bajkovitu funkciju, priča se ubrza, pokreti postanu izražajniji, glumci se zaigraju, svi dosadni elementi predstave iščeznu, a prostor pozornice nakratko uistinu postane čudesan. Buđenje uspomene na djetinjstvo pomaže trojcu da ponovno postanu  prijatelji ...pročitajte cijeli tekst...
  • O problemima treba govoriti

    Dječje kazalište Dubrava, Zagreb: Milan Marković, Zagreb gori, red. Saša Božić i Ksenija Zec

    Piše: Zvjezdana Balić
    Zagreb gori dobro je osmišljena predstava, no neki elementi djeluju poput dijelova koji su ubačeni u trenutku kad se zanemarila činjenica da je predstava namijenjena djeci te da će isti, premda domišljati, ostati neopaženi i minorizirani. Tako, na samom kraju, izostaje i očekivana zaokruženost predstave koja će donijeti pravu i željenu pouku
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Atmosfera zajedništva

    Dječje kazalište Dubrava, Zagreb: Ivor Martinić, Pričaj mi o bojama, red. Romano Nikolić

    Piše: Iva Gruić
    Najjači je adut predstave zarazna glumačka energija i sposobnost zabavljanja publike, u spoju s jednim osobitim poštovanjem glasova iz publike. Svim time se stvara u kazalištu rijetka atmosfera zajedništva i zato će predstava sigurno biti rado gledana. Ali, potencijal koji su ponudile izuzetno zanimljive priča o bojama nije, na žalost, iskorišten u potpunosti ...pročitajte cijeli tekst...
  • Kreativna igra

    Gradsko kazalište Trešnja, Zagreb: Radovan Ruždjak, Ja buka, red. Radovan Ruždjak

    Dvočlana glumačka postava suvereno i skladno vlada scenom, svatko u svom modusu, prikazujući kroz pokret uspostavu bliskosti između dvoje raznorodnih stvorenja. Kazalište Trešnja iznjedrilo je još jednu vizualno atraktivnu predstavu koja donosi odgovore na aktualna pitanja njegovih malih i velikih posjetitelja ...pročitajte cijeli tekst...
  • S punim poštovanjem

    Gradsko kazalište Žar ptica, Zagreb: Ivica Boban, Ja i moji osjećaji, red. Ivica Boban

    Piše: Iva Gruić
    I premda svi glumci igraju sve emocije, crtaju ih, pričaju o njima, pokušavaju ih razumjeti i neprekidno se šale, ipak se vide razlike među njima. Zoran Pribičević najjači je u velikoj gesti i vulkanskim bjesovima, a Marija Šegvić u prizivanju bolne tuge. Ivana Boban kao i Jure Radnić najbolji su u finoj komici i brzim transformacijama iz osjećaja u osjećaj
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Osebujna kazališna realnost

    Kazališna družina Pinklec, Čakovec: Ivana Brlić Mažuranić, Šegrt Hlapić kako bi ga igrala Kazališna družina Pinklec, red. Romano Bogdan

    Piše: Andreja Rambrot
    Mala, zrela i hrabra družina Pinkleca toliko je uigrana i dobro se poznaje, da je i premijera prošla vrlo dobro. Karolina Horvat, Mario Jakšić, Bruno Kontrec i Davor Dokleja uvjerljivi su, lako i neprimjetno mijenjaju maske, poletni su, razigrani i igraju sa žarom i dobro naglašavaju tekst. Čini se da im je izvedba ovoga djela posebno draga
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Ljekovita moć prinvaćanja

    Kazalište Mala scena, Zagreb: Asaya Fujita, Smiješno čudovište, red. Ana Prolić

    Piše: Olivera Radović
    Jedan od dojmljivijih elemenata predstave svakako je izvrsna gluma. Troje glumaca brzo i vješto se transformirajući iznijelo je sedam uloga. Zanimljiva koreografija praćena je izvrsnom glazbom koja je uklopljena u atmosferu predstave. Kostimi su upotpunjavali karaktere likova, a jednostavni i funkcionalni rekviziti bili su zadivljujući izvor kreativnosti ...pročitajte cijeli tekst...
  • Lutkarstvo kakvo zaista trebamo

    Dječje kazalište Dubrava, Zagreb, Umjetnička organizacija LOFT, Zagreb: Ludwig Bauer, Ronilac bisera, red. Sanja Milardović, Morana Dolenc

    Piše: Iva Gruić
    Nositeljice projekta i predstave Ronilac bisera, dvije su mlade lutkarice, Sanja Milardović i Morana Dolenc. Osim što u predstavi igraju, one zajedno potpisuju i režiju, a uspješnost predstave pokazuje kako su medij fino savladale, pa se u njemu mogu i igrati i poigravati, biti i mudre i poetične i duhovite. Dobar dio zasluge ide i na račun pisca
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Urnebesna zabava za sve uzraste

    4. međunarodna revija lutkarstva Lutkokaz, Osijek, 22. – 2. listopada 2013.: Gradsko kazalište Zorin dom, Karlovac: Peđa Gvozdić i Giulio Settimo, Još si zelen, red. Peđa Gvozdić i Giulio Settimo

    Piše: Alen Biskupović
    Zavidna je vještina mladih lutkara koji su u ovakvom brzom i energičnom konceptu na svim mogućim pozicijama na sceni. Izvedba funkcionira kao cjelina, a zadovoljstvo publike koje sam doživio prilikom predstave nisam osjetio već dulje vremena na puno razvikanijim i bogatijim predstavama iz renomiranih kazališta
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Bio je sunčan dan...

    Gradsko kazalište Zorin dom, Karlovac: Peća i vuk (prema motivima narodne priče), red. Mirel Huskić, Peđa Gvozdić, Guliano Settimo

    Piše: Olivera Radović
    Atraktivne i veoma pokretne lutke (Vuk je čak i plesač) vladale su prostorom za igru, a komičan efekt postigli su i skupni likovi (seljani i ovce). Pored vizualnog ugođaja, veoma je važan element predstave glazba. Kostimi Peće i Vuka također ilustriraju njihov superstar status. To šarenilo je mališanima svakako bilo atraktivno i zanimljivo
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Zaštićeni u svijet bajke

    Gradsko kazalište Trešnja, Zagreb: Braća Grimm, Crvenkapica, red.Ivana Čoh Šverko

    Piše: Iva Gruić
    Crvenkapica ovdje nije samo milo dijete, nego je mala znatiželjnica koja ne zatvara usta i svima neprekidno dosađuje pitanjima. Ana Vilenica igra je s otvorenošću veselog djeteta.  Damir Klemenić kao Vuk kombinacijom ekspresivne geste i rubno artikuliranog govora uspijeva napraviti lik koji je istovremeno i simpatičan i strašan
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Od Carmen do Čehova

    46. PIF - Međunarodni festival kazališta lutaka, Zagreb, 7. – 14. rujna 2013.

    Piše: Iva Gruić
    Ovogodišnji se PIF u potpunosti nastavio na tradiciju šarolikosti i raznolikosti, nije nas iznenadio beznačajnim predstavama, nego se uglavnom čvrsto držao standarda (barem) solidne kvalitete. Organizacijski je, međutim, podbacio, a PR mu je tradicionalno loš. Ove su godine, nažalost, gledališta na previše predstava bila praznija od polupraznog
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Na krivom mjestu u krivo vrijeme

    Osječko ljeto kulture: Dječje kazalište Branka Mihaljevića, Osijek: James Joyce / Nikola Zavišić, Jamesove mačke, red. Nikola Zavišić

    Piše: Alen Biskupović
    U drukčijem, nadahnutom i društveno angažiranom konceptu, dojmljive vizualnosti nalazi se jedan veliki problem. Kao što se navodi u programskoj knjižici, predstava je prvotno namijenjena djeci, a djeca su izgubljena u konceptu koji funkcionira na višestrukim značenjskim razinama, simbolima, naznakama, igranju na arhetipsko i organsko, ...pročitajte cijeli tekst...
  • Za let je duša stvorena

    Kazališna družina Pinklec, Čakovec: Romano Bogdan, Ptičica, red. Romano Bogdan

    Piše: Andreja Rambrot
    Svi su ljudi povezani: pomognemo li jednoj osobi, pomogli smo i svima oko nje i pokrenuli lanac dobrote i sreće. Shvatimo li ovu predstavu na takav način, uvidjet ćemo njezin značaj i odličnu isprepletenost svih njezinih elemenata. Animatori lutaka već su više puta dokazali da skladno surađuju i još jednom potvrdili da vješto upravljaju lutkama
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Na pravom putu prema sreći

    Kazališna družina Pinklec, Čakovec, i Dječje kazalište Dubrava, Zagreb: Tamara Kučinović (prema romanu Kućni duhovi Dubravke Ugrešić), Kućni duhovi ili nevidljivi recept za sreću, red. Tamara Kučinović

    Piše: Andreja Rambrot
    Kućni duhovi ili nevidljivi recept za sreću jsu lutkarska predstava koja će svojim umjesnim humorom, uvjerljivošću izvedbe, odlično ukomponiranom glazbom i scenom sa zapanjujućim vizualnim efektima, pokrenuti dječju maštu, a pritom i educirati, podsjetiti da iz života izbacimo sve što nam ne treba i sami učinimo korak prema sreći
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Zabava kreacijom čuda

    Gradsko kazalište Trešnja, Zagreb: Nina Kleflin (prema Ezopovoj basni), Cvrčak i mrav, red. Nina Kleflin

    Piše: Iva Gruić
    Uz pomoć atraktivnog kostima i maske, i uz finu igru Darie Knez Rukavina, Mravlja kraljica uspijeva biti i prijeteća i zabavna. Predstava daje puno atraktivnih slika, a pritom je dinamična i povremeno duhovita. Nedostatak promišljenosti, pa onda i deficiti smisla, sakriveni su iza tog vela spektakla, ali nisu poništeni ...pročitajte cijeli tekst...
  • Na granici svjetova

    Teatar Exit, Zagreb: David Mamet, Kreket, red. Rene Medvešek

    Piše: Maja Dujmović
    Jake karike predstave su, osim glumaca, izrazito kreativna scenografija, odlična svjetlosna i objektna kompozicija, povremeno vrlo inovativna koreografija te originalna autorska glazba. Svi ti elementi pridonose stalnom lelujanju predstave na granici svjetova djece i odraslih, no Kreket pripada oboma pomalo, što gai čini posebnim i zanimljivim ...pročitajte cijeli tekst...
  • Peti element

    Teatar Naranča, Pula: Franjo Tončinić, Začarani Uskrs, red. Luka Jurčić, Franjo Tončinić

    Ono što zaslužuje najviše pohvala vizualna je prezentacija i nadahnuto Tončinićevo igranje kralja, koje je polučilo salve smijeha u publici. Igranje je doista točan opis onoga što Tončinić u predstavi radi, a majstorski je kombinirao taštinu, hirovitost, nezrelost i histeriju s moći koju nosi njegov položaj, čime je banalnost zla dobila još jednu potvrdu
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Malo je potrebno za veliku zabavu

    13. Naj, naj, naj festival, Zagreb, 22. – 26. ožujka 2013.: Teatr Lalek, Wroclaw, Poljska, Floorville, autori Janka Janiewicz-Maśląkowski i Tomasz Maśląkowski

    Piše: Zvjezdana Balić
    Floorville je neobična predstava zbog toga što ne donosi neku uobičajenu bajkovitu priču koja je prati nego jednostavno ukazuje na sve mogućnosti koje pod djeci pruža, pod kao mjesto igre, kao mjesto početka njihovog odrastanja. Izvođači su na zanimljiv, jednostavan i dosjetljiv način zainteresirali djecu na praćenje same predstave
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • U svijetu maštovita svjetla

    13. Naj, naj, naj festival, Zagreb, 22. – 26. ožujka 2013.: La Baracca – Teatro Testoni Ragazzi, Bologna, Italija: Andrea Buzzetti, Carlotta Zini, Valeria Frabetti, On-off, red. Valeria Frabetti

    Piše: Olivera Radović
    U drugoj, kad je naš junak savladao mrak, upustio se u maštovitu igru sa svjetlima. Ona su tada oživjela i preuzela svoje (glavne) uloge. Sve što je bilo potrebno ovom izvanrednom glumcu i animatoru bilo je sedam do osam žarulja različitih veličina i nekoliko obojenih folija da na sceni odjednom prikaže niz svakodnevnih životnih situacija
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Putem izgubljena čarolija

    13. Naj, naj, naj festival, Zagreb, 22. – 26. ožujka 2013.: Lutkovno gledališče Ljubljana, Hans Christian Andersen – Andrej Jaklič, Snježna kraljica, Tijana Zinajić

    Piše: Maja Dujmović
    Klasična, i u bajkama više nego udomaćena bitka dobra i zla, u ovoj je predstavi prikazana izrazito crno-bijelo, jednako kao i garnitura likova koji tu bitku vode. Njihova izrazita jednodimenzionalnost upada u oči, te poput komadića stakla iz bajke, najviše iskrivljuje ovu lijepu priču. Prikazana plošnost likova uzrok je, ili pak rezultat, jednako plošne glume ...pročitajte cijeli tekst...
  • Klasika sa zrncima svježine

    Teatar Naranča, Pula: Charles Perrault, Pepeljuga, red. Majkl Mikolić

    Bez obzira na poneku zamjerku, cjelina funkcionira. Ujednačena je, u pravilnim razmacima ispresjecana veselim glazbenim brojevima koji su stihovima na temu ljubavi i prijateljstva zabavili male gledatelje. Pulska Pepeljuga zanatski je vrlo korektna predstava koja poštuje zahtjeve dječjeg teatra (čemu je svjedočilo i na reprizi popunjeno gledalište)
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Prezašećereno

    Gradsko kazalište Žar ptica, Zagreb: Johanna Spyri / Nino Škrabe, Heidi, red. Želimir Mesarić

    Piše: Iva Gruić
    Mračniji tonovi, društvena kritičnost prema socijalnim razlozima i tvrdim odgojnim principima – zanemareni su i/li izbačeni. Ostala je tek raspjevana i (pre)zašećerena priča koja, zahvaljujući prije svega vedroj zaigranosti ansambla, može i zabaviti i dirnuti gledatelje, ali joj nedostaje svake životne uvjerljivosti ...pročitajte cijeli tekst...
  • Duhovita razigranost

    Gradsko kazalište lutaka Rijeka: Magdalena Lupi Alvir (prema braći Grimm i Charlesu Perraultu), Pepeljuga, red. Mojca Horvat

    Piše: Tatjana Sandalj
    Gošća u ansamblu, plesačica i pjevačica Elena Brumini izvođačkom je energijom uspjela Pepeljugi dati živu, zaigranu djevojačku dušu. Mojca Horvat redateljica je koja zna što hoće i kako to postići na produkcijski najbezbolniji, a za publiku najbolji način. Sve generacije uživat će u zabavnom glazbenom presjeku kroz plesne ritmove
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Okupani zvukom

    Kazalište Mala scena i Umjetnička organizacija ActLab, Zagreb: Jelena Vukmirica Makovičić i Marko Makovičić, JaTiOnoMi, red. Jelena Vukmirica Makovičić

    Piše: Iva Gruić
    Dramaturškoj neskladnosti uprkos, JaTiOnoMi predstava je koju treba vidjeti. Njen samosvojni scenski izraz osvježavajuća je novina, zabavna je i izvođački precizna, toplo se obraća gledalištu i ne opterećujući ga pretjeranom ozbiljnošću govori o temi o kojoj se (inače) sasvim bezrazložno šuti
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Topli čaj, limun i med

    Dramski studio Dada Kazališne družine Pinklec, Čakovec: Marta Viduka i Sven Pal, Kako je Ješko pobijedio prehladu, red. Davor Dokleja

    Piše: Andreja Rambrot
    Od glumaca se izdvojio Neven Matoš čija je gotovo karikaturna uloga izazvala najviše smijeha kod mlade publike. S obzirom na zabavu koju pruža, simboličnu cijenu ulaznice i poklonjenu slikovnicu, svakako se isplati odvojiti pola sata za predstavu, koja će u sklopu projekta biti izvođena i u ostalim gradovima Hrvatske ...pročitajte cijeli tekst...
  • Začarano prijateljstvo

    Dječja i lutkarska scena HNK u Varaždinu: Čarobnica Berta, Maks i Mala Princeza (prema slikovnici Vještica Winnie Valerie Thomas i Korkyja Paula), red. Ksenija Krčar

    Piše: Andreja Rambrot
    Predstava indirektno progovara o nasilju među djecom te potiče prhvaćanje sebe i drugih, a kako je namijenjena djeci od pet do deset godina, vrijedni je dragulj koji ih uči prepoznavanju toga nasilja na zanimljiv i humorističan način. Sve to uz vrlo solidnu izvedbu glumačkog ansambla preporuka je za gostovanje predstave u osnovnim školama ...pročitajte cijeli tekst...
  • Grgini ljubavni jadi

    Dječje kazalište Branka Mihaljevića, Osijek: Tamara Kučinović (prema motivima istoimene pjesme Ratka Zvrka), Grga Čvarak, red. Tamara Kučinović

    Piše: Alen Biskupović
    Grgu Čvarka karakterizira režijska, dramaturška, glumačka i likovna funkcionalnost, koje čine dovoljno kratku, energičnu, i zanimljivu cjelinu u svim elementima s temeljnim sadržajem prilagođenim djeci. Usprkos ponekom dvojbenom dijelu, čini se da će to biti još jedna uspješnica osječkog Dječjeg kazališta ...pročitajte cijeli tekst...
  • Dirljiva cirkuska priča

    Kazalište Mala scena i Triko cirkus teatar, Zagreb: Lana Šarić, Iglica, red. Ivica Šimić

    Piše: Iva Gruić
    Izvođači su vrlo atraktivni u pokazivanju vještina, od akrobacija do žongliranja, precizno vladaju vremenom i ritmom tako da su sve scene zaokružene i zanimljive, a uz to i odlično komuniciraju s publikom. Iglica je drugačija predstava, posebna, neobična i različita, koja nudu neočekivano inspirativno iskustvo, jedno od onih koje nikako ne bi trebalo propustiti ...pročitajte cijeli tekst...
  • Neobjašnjive sile na djelu

    Kazalište Hotel Bulić, Međunarodni centar za usluge u kulturi, Tvornica kulture, Zagreb: Ivana Brlić Mažuranić, Šuma Striborova;, red. Senka Bulić

    Piše: Iva Gruić
    Prikazivanje tsvijeta bajke punog neobjašnjivih i potencijalno ubojitih sila neujednačeno je, malo uspijeva, malo ne: nisu svi efekti dojmljivi, a vrtoglava brzina, spojena s krajnje iscjepkanim prizorima (zbog stalnih ulazaka i izlazaka iz uloga), radi protiv ostvarivanja atmosfere čudesnosti. Odatle i dojam svojevrsne nedorečenosti predstave
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Mala za male

    Dječje kazalište Branka Mihaljevića, Osijek: Cik-cak, red. Ivan Kristijan Majić

    Piše: Alen Biskupović
    Kako se radi o nizu etida bez pripovjedne strukture i animacijski i likovno osiromašenim predmetima, pozornost je usmjerena na komunikacijske i animacijske sposobnosti animatora koji moraju zaokupiti zanimanje znatiželjne i razigrane djece i upravo je to najjači adut izvedbe. Sve što se događa odvija se na djeci primjeren način
    ...pročitajte cijeli tekst...

Arhiv

kritike i eseji