Kazalište za djecu
-
Dječje kazalište Dubrava i Plesni atelier Naiva: Pinokio (prema knjizi Carla Collodija), red. Ivana Miletić Piškor
Piše: Iva Gruić
Uz plesni pokret koji besprijekorno komunicira s publikom, u drugi plan probleme gura i veseli izvođački entuzijazam. Jer, ako u predstavi i nedostaje lakoće, dobre volje ima i više no dovoljno, istinska želja za uspostavljanjem veze s gledateljima jasno je vidljiva a radost igre nesumnjiva. A to bi mogao biti odlučujući faktor za uspješni života projekta ...pročitajte cijeli tekst...
-
Teatar Naranča, Pula: Carlo Collodi, Pinocchio, red. Renata Carola Gatica
Veliki plus predstave je činjenica da se uz malo sredstava uspio postići fascinantan vizualni rezultat, a zasluge treba pripisati suradnji redateljice i njezine suradnice Breze Žižović. Bez obzira na povremene greške u hodu, formalna inovativnost i čarobnost predstave, pročišćenost radnje i uravnotežen tempo dovoljan su razlog za preporuku
...pročitajte cijeli tekst...
-
Istarsko narodno kazalište – Gradsko kazalište Pula: Marijana Peršić (prema romanu Jamesa M. Barriea), Petar Pan, red. Andrea Gotovina
Pored dječje glumačke energije, svježini produkcije uvelike je pripomoglo to da su za potrebe scena letenja glumci doista zaplovili zrakom, te dopadljivi vizualni dojam, koji je rezultat uspješne suradnje scenografâ, kostimografkinje i oblikovatelja svjetla, koji su maksimalno pazili na kontekst odvijanja radnje ...pročitajte cijeli tekst...
-
Gradsko kazalište mladih Split: Asja Kahle - Ingrid Flesch, Životnjski bal, red. Asja Kahle, Ingrid Flesh
Već dokazanom suptilnom kreativnošću primjerenom djeci i mladima, Asja Kahle i Ingrid Flesh znalački su i bez dociranja ispreplele zabavu s mudrom porukom o miru i razumijevanju koju djeca lako razumiju i prihvaćaju, a popularne Perle i Perlice svojim su svježim nastupom razgalile publiku u njihovoj toploj i duhovitoj priči
...pročitajte cijeli tekst...
-
Dječje kazalište Branka Mihaljevića u Osijeku: Mladen Vujčić, Družba djeda Abeceda, red. Mladen Vujčić
Piše: Alen Biskupović
Vujčićeva vizija krivopisa uspješna je u nekoliko važnih elemenata izvedbe namijenjene predškolskom i osnovnoškolskom uzrastu: ne sadrži psovke, nema bezrazložnog nasilja, a sve je začinjeno veselim i melodičnim napjevom. Najslabija točka izvedbe je dramaturgija koja sadrži predugačke scene čime se gubi interes mlade publike ...pročitajte cijeli tekst...
-
Kazalište na Pešćenici – KNAP, Zagreb: Damir Trajčević, Punoglafka, red. Mario Kovač
Naslovnu ulogu Punoglafke utjelovila je Nika Mišković koja minimalnim transformacijama ona postaje „djevojka koju ne bi htjeli imati za kćer, ali bi za ljubavnicu“, a gledatelje iznimno uvjerljivo uvlači u neki novi svijet, okruženje u kojem vlada halucinogena jurnjava potpomognuta raznoraznim opijatima, no istovremeno ga čini svakidašnjim ...pročitajte cijeli tekst...
-
Teatar Rugantino i MMC Interkultura: Jasminka Petrović, Ljubav za početnike, red. Ivan Leo Lemo
Vaganje edukativnog i zabavnog sadržaja uvijek je osjetljiv i rizičan posao. Svaki odlazak u krajnost krije zamke no u ovoj predstavi te su dvije strane uspješno izbalansirane. Mladima su predočene osnovne informacije iz onoga što bi u školama, da postoji, odgovaralo seksualnom odgoju. I uz pravu mjeru zdravog, mladima prijemčivog humora ...pročitajte cijeli tekst...
-
Gradsko kazalište Žar ptica, Zagreb: Marijana Nola (prema istoimenoj engleskoj bajci Josepha Jacobsa), Janko i čarobni grah, red. Helena Petković
Piše: Iva Gruić
Vedran Živolić igra Janka kao naivnog dječaka s puno energije i malo emocije. Predstava priča jasnu i konzistentnu, moralističkim zahvatom dotjeranu priču, vratolomno je šarena, bučna i dinamična. Djecu vjerojatno neće osobito angažirati ni emocionalno niti misaono, malo će ih nasmijati, malo uveseliti, a pritom svakako i zabaviti ...pročitajte cijeli tekst...
-
Kazališna družina Pinklec, Čakovec, Dječja i lutkarska scena HNK-a u Varaždinu: Rona Žulj, Snjeguljica mora umrijeti, red. Miran Kurspahić
Piše: Andreja Rambrot
Bajke braće Grimm neiscrpno su vrelo nadahnuća, no predstava nastala prema dramaturgiji Rone Žulj sve je samo ne tipična grimmovska. Hrabar potez koji je polučio hvale vrijedan rezultat Mijenjanjem elemenata općepoznate bajke u netipične i moderne elemente predstave, stvorena je vrlo zanimljiva i inovativna predstava za sve naraštaje ...pročitajte cijeli tekst...
-
17. revija lutkarskih kazališta, Rijeka, 4. – 13. studenoga 2012.: Pozorište lutaka Niš, Srbija, Charles Perrault, Ljepotica i zvijer, red. Zoran Lozančić; Narodno pozorište Toša Jovanović, Zrenjanin, Srbija, Jovan Caran, Priče ptice lažljivice, red. Jovan Caran
Piše: Tatjana Sandalj
U korpusu bajki koje pričaju o pravoj ljubavi i pravoj ljepoti koja uvijek dolazi iznutra, Ljepotica i zvijer jedna je od najljepših. I prava je sreća kada u interpretaciji odnos Ljepotice i Zvijeri ne ostaje plošan, a razrješenje patetično. Miroslav Belović u dramatizaciji i Željko Hubač u adaptaciji, jako su se trudili da ne bude tako ...pročitajte cijeli tekst...
-
17. revija lutkarskih kazališta, Rijeka, 4. – 13. studenoga 2012.: Kuklen teatar Sianie (Lutkarsko kazalište Iskrica), Sofija, Bugarska. Kresivo (Огнивото), prema bajci Hansa Christiana Andersena, red. Jivko Jouranov; Lutkovno gledališče Ljubljana, Slovenija, Maja Kunšič, Svi različiti, svi čudni (Vsi drugačni, vsi čudni) red. Maja Kunšič
Piše: Tatjana Sandalj
Šarmantna, domišljata i ljupka predstava Svi različiti,svi čudni kombinacija je žive glume, teatra sjena, mime, lutkarstva, cirkusa, a cjelina je dinamična i poetična priča o usamljenosti i prijateljstvu koje liječi. Jednostavna rješenja omogućuju puno radosti igre pa predstava pruža tridesetak minuta pravog veselja i za najmlađe
...pročitajte cijeli tekst...
-
17. revija lutkarskih kazališta, Rijeka, 4. – 13. studenoga 2012.: Državno lutkarsko kazalište iz Kaunasa, Litva (Kauno valstybinis lėlių teatras), Boris Konstantinov, Prema suncu (Kelionė saulės link), red. Boris Konstantinov
Piše: Tatjana Sandalj
Glumac i profesionalni violinist Darius Krapikas odličan je klaun-skitnica koji vješto glazbom uživo nadopunjava snimljene dionice. Glazba je, a ne riječ, medij kojim Pripovjedač prenosi priču, što je neuobičajeno ali zanimljivo rješenje. a upravo odličnim izborom glazbe predstava dobiva dinamiku i dramatičnost, ali i specifičnu poetičnost ...pročitajte cijeli tekst...
-
Zagrebačko kazalište mladih, Novo kazalište, Zagreb i Mini teater, Ljubljana: Svetlana Makarovič, Pekara Mišmaš, red. Robert Waltl
Piše: Iva Gruić
Lutke su izrazito pokretne, tehnički tako fino napravljene da im je kretanje prirodno čak i kad su sasvim malene. Senka Bulić, Vedran Živolić i Stipe Kostanić animacijski su dovoljno vješti da iskoriste taj potencijal, pa su oživljene figure sasvim uvjerljive. Vesela energija njihove međuigre čitavoj predstavi daje nešto lakši ton nego što bi ga priča nužno tražila ...pročitajte cijeli tekst...
-
Kazalište Mala scena, Zagreb: Nina Horvat, Ružičasta sanjarica, red. Ivica Šimić
Piše: Iva Gruić
Gea Gojak i Dado Ćosić fizički su izrazito ekspresivni, tako da furiozan scenski pokret nameće tempo čitavoj predstavi, a stalne transformacije zabavne su i efektne. Fine niti stvarnosti i sna mogle su u scenskim rješenjima biti i jasnije zapletene u tkanje u kojem su granice vidljivije, što bi pridonijelo razumljivosti ...pročitajte cijeli tekst...
-
Hrvatsko narodno kazalište Ivana pl. Zajca i Kazališna radionica Malik za mlade, Rijeka: Helena Petković (prema motivima priča Roalda Dahla), Djevojčak u vještičjem vrtlogu; red. Helena Petković
Piše: Iva Rosanda Žigo
Dominantnom veselom tonu predstave, kojoj su razigrana igra, čujnost dječjih glasova te vedri kolorit ipak bili na prvom mjestu. Ustrajavajući na kolektivnoj igri, redateljica je istodobno pokazala i temeljne namjere izvedbe – važnost zajedništva, problematiku suvremenu konzumerizma, nedostatku mašte, i sl. ...pročitajte cijeli tekst...
-
Kazalište slijepih i slabovidnih Novi život, Zagreb: Ana Prolić: Ispeci pa reci, red. Ana Prolić
Piše: Iva Gruić
Premda se zove Ispeci pa reci, predstava malo govori, a puno se igra, pleše, zabavlja i veseli. Komunikativna je i otvorena, izvođački precizna i likovno dotjerana, dosljedna u korištenju odabranog scenskog izraza. A gorka pilula poučnosti, kako jedna druga izreka kaže, dolično je uvijena u slatki omotač zabave ...pročitajte cijeli tekst...
-
Gradsko kazalište lutaka Split: Ivana Brlić-Mažuranić, Čudnovate zgode šegrta Hlapića, red. Robert Waltl
Iako neće ući u kazališne anale, splitske Čudnovate zgode šegrta Hlapića osmišljena su predstava za generaciju iznad pet godina i mlađe školarce. A djeci, odrasloj očito na civilizaciji nasilja i akcijskih filmova, predstava je u nekim dijelovima djelovala presporo, a najviše ih se s pozornice dojmio nježni poljubac Gite i Hlapića
...pročitajte cijeli tekst...
-
Kazalište Mala scena, Zagreb: Darko Lukić, Život je san, viteška priča - epizoda šesta, red. Ivica Šimić
Piše: Igor Tretinjak
Život je san odlično je zamišljena no nešto slabije realizirana predstava koja se ciljanoj publici nudi višeslojno – kao životna aktualnost koja otvara zanimljiva pitanja i školska lektira. Problem zbrzanog kraja vjerojatno ima veze s duljinom predstave. Zoran Gogić i Silvio Vovk uvjerljivom glumom čvrsto drže izvedbeni sloj
...pročitajte cijeli tekst...
-
Gradsko kazalište Žar ptica, Zagreb: Sanja Pilić, Mrvice iz dnevnog boravka, red. Franka Perković
Piše: Iva Gruić
Mrvice iz dnevnog boravka u Žar ptici ne prenose na scenu popularni roman s automatizmom koji se često viđa. Umjesto toga one pronalaze scenski jezik za materijal koji priča nudi, istražuju nove rukavce smisla, približavaju se duhu vremena a ne njegovim pojavnim oblicima, čuvaju vrckavost originala ali bez oklijevanja ulaze i u interpretaciju ...pročitajte cijeli tekst...
-
45. PIF, Međunarodni festival kazališta lutaka, Zagreb, 4. – 9. rujna 2012. (4)
Piše: Iva Gruić
Predstave su bile izrazito raznolike, stilski (srećom) i (na žalost) vrijednosno. Spektakularnost se, kako to u lutkarstvu često biva, znala naći u minimalistički jednostavnim produkcijama, dok su raskošne velike scene nekad odzvanjale prazninom. Zvjezdana imena lutkarskih majstora privukla su publiku, ali i nisu uvijek (ili do kraja) opravdala očekivanja...pročitajte cijeli tekst...
-
45. PIF, Međunarodni festival kazališta lutaka, Zagreb, 4. – 9. rujna 2012. (3)
Piše: Iva Gruić
Zbog dosljedno provedena lutkarsko-dramaturškog promišljanja, Kada je Šlemil išao u Varšavu je u vizualnom dijelu, premda naizgled jednostavna, zapravo vrlo slojevita. Dotjeranost i evidentna promišljenost veselje su i za oko i za pamet, a dosjetljivost priče i dijaloga sjajno je nadopunjena visokom glumačkom energijom i animacijskom preciznošću ...pročitajte cijeli tekst...
-
45. PIF, Međunarodni festival kazališta lutaka, Zagreb, 4. – 9. rujna 2012. (3)
Piše: Iva Gruić
Zbog žive međuigre i stalnog seljenja planova i fokusa s lutaka na glumce i natrag, u predstavi Pikova dama ozbiljno i ironično, uživljenost i odmak postoje praktički istovremeno. I redateljske dosjetke na sličan su način dvostruke – efektne su s blagim okusom jeze ali i naivno smiješne. Pikova dama zabavna je i duhovita predstava
...pročitajte cijeli tekst...
-
45. PIF, Međunarodni festival kazališta lutaka, Zagreb, 4. – 9. rujna 2012. (2)
Piše: Iva Gruić
Za predstavu Susjedi važne su fino izrađene lutke sa širokim mogućnostima pokretanja i sasvim izuzetna animacija. Duet dvoje susjeda igra šest glumaca animatora, zbog čije sjajne usklađenosti lutke postaju izrazito ekspresivne. Igraju prsti, stopala, kostimi, pa likovi dobivaju kompleksnost, a svaki trenutak njihove interakcije izrađen je do finih nijansi ...pročitajte cijeli tekst...
-
45. PIF, Međunarodni festival kazališta lutaka, Zagreb, 4. – 9. rujna 2012.: Crno kazalište Jiříja Srneca, Prag, Češka Republika: Antologija; red. Jiří Srnec
Piše: Iva Gruić
Svi glumci igraju s klaunovski pretjeranom gestom, čisto i jasno, tako da su radnje posve razumljive i bez riječi. A animacija je precizno usklađena s glumačkim prednjim planom tako da efektnost pojedinih rješenja ne izostaje. Za snažniji dojam to ipak nije dovoljno, jer priče su tanke, duhovitost mršava. Možda je to pitanje današnjeg senzibiliteta ...pročitajte cijeli tekst...
-
Dječje kazalište Branka Mihaljevića, Osijek: Magdalena Lupi Alvir, Žar ptica, red. Lawrence Kiiru
Piše: Alen Biskupović
Potaknut atmosferom i okolišem ansambl se u potpunosti prepustio i bez zadrški svladavao sve izazove velike mizanscene – glumci su trčali lijevo, desno, igrali u sredini, u šumici, iza središnje scene, ispred i na njoj, ne posustajući u energiji niti u jednom trenu. Kako sve ovo ne bi bilo presavršeno da bi bilo istinito, pojavio se i jedan problem – dramaturgija ...pročitajte cijeli tekst...
-
Kazalište lutaka Zadar: Oscar Wilde, Sretni princ, red. Milena Dundov (gostovanje na Osječkom ljetu kulture)
Piše: Alen Biskupović
Sretni princ je maštovita, vizualno efektna i scenski vrlo dojmljiva predstava koja je u mnoštvu efekata na žalost, ostala bez bitnih stvari – lutkarstva, dijaloga, karaktera, same priče i poruke. Teško da su djeca iz ovog kaosa događanja išta shvatila, a to se moglo prosuditi i po njihovim stalnim upitnim reakcijama na scenska događanja
...pročitajte cijeli tekst...
-
Gradsko kazalište lutaka Rijeka: Lewis Carroll, Alisu u zemlji čuda, red. Zoran Mužić
Piše: Tatjana Sandalj
Predstava riječkih lutkara ostala je vjerna fantazmagoričnom svijetu Lewisa Carrolla u svemu onom što nam je pokazala i u svemu što nam je ostavila da sami nadopunimo. Pritom će oni mlađi ostati zadivljeni njenom likovnošću i atmosferom, a oni stariji će se i zabaviti uz grotesku i nonsens u različitim slojevima razumijevanja
...pročitajte cijeli tekst...
-
Zagrebačko kazalište lutaka: August Šenoa, Postolar i vrag, red. Zoran Mužić
Piše: Iva Gruić
Premda je jasno zašto je Postolar i vrag rađen na upravo opisani način, i premda ima dosta zgodnih rješenja i zabavnih duhovitosti, predstava kao cjelina ne funkcionira osobito dobro. Kako predstava odmiče, kao da se kotač radnje počinje vrtjeti u prazno. Usprkos stalnom izrazito brzom ritmu, ponavljanja dovode do zamora ...pročitajte cijeli tekst...
-
Dječje kazalište Dubrava, Zagreb, i Gledališče Glej, Ljubljana: Luda šuma (prema motivima basni Sergeja Kozlova), red. Peter Kus
Piše: Iva Gruić
Luda šuma ne zavodi, ne šarmira, nije površna, ne razbacuje se efektima, gegovima ni doskočicama, ne poučava niti pametuje. Ona traje. Vjeruje u samu sebe pa ne mora biti ni blještava ni šarena ni glasna. I premda je čitava izgrađena na glazbi, zapravo je tiha. Mirna. Što znači da stignemo čuti i vlastite misli ...pročitajte cijeli tekst...
-
Zagrebačko kazalište lutaka: Siniša Bahun, Škola za superjunake, red. Ivan Kristijan Majić
Piše: Iva Gruić
Predstava je izrazito verbalna, što u pravilu nije dobra preporuka za lutkarsko kazalište. Škola za superjunake tako se isuviše uklapa u sivu prosječnost slabo ambicioznog kazališta za djecu: priča koristi super-poznate motive uz par edukativnih mamaca za one koji dovode djecu u kazalište, a živahnost se postiže songovima ...pročitajte cijeli tekst...
-
Zagrebačko kazalište lutaka: L. Frank Baum-Igor Mrduljaš, Čarobnjak iz Oza, red. Joško Juvančić
Piše: Igor Tretinjak
Na makrorazini, pred nama se odvila vrlo jasna, gledljiva i dinamična predstava, no na mikrorazinu uočavaju se brojne slabe točke poput krivog interpretativnog ključa glavne glumice, pokojeg nedovoljno iskorištenog lutka (Toto i Zla vještica) te činjenice da je još jednom u lutkarskoj predstavi i lutkarskom kazalištu lutku natkrilio – glumac
...pročitajte cijeli tekst...
-
Gradsko kazalište lutaka Rijeka: David Petrović, Palačinka mog života, red. David Petrović
Piše: Tatjana Sandalj
Unatoč tome što je predstava najavljena kao projekt bez čvrstog predloška podložan improvizaciji, Petrović situaciju drži pod kontrolom, mimo općeg dojma razbarušenog kuhinjskog nereda. Njegova glumačka energija i dinamika kojom neprestano komunicira s publikom najveće su odlike predstave. ...pročitajte cijeli tekst...
-
Kazalište Tvornica lutaka, Zagreb, i Scena Gorica, Velika Gorica: Petra Radin, Profesor Balthazar – Put oko svijeta, red. Mario Kovač
Piše: Iva Gruić
Premda dramaturški pomalo zbrkana, predstava je vesela i zabavna, u sebi ima i nježnosti i topline. Tome bitno pridonosi i profinjena likovnost i naglašen scenski pokret koji je izvor humora, ritma i energije. Ostajući blizu starim crtićima, predstava je ipak sasvim jasno upućena današnjoj djeci
...pročitajte cijeli tekst...
-
Dječje kazalište Dubrava, Zagreb, i Kazalište Virovitica: Miran Kurspahić i Rona Žulj, Polja mašte ili kako su izgubljena autorska prava, red. Miran Kurspahić
Piše: Iva Gruić
Polja mašte uklapaju se u novi trend produkcija za djecu u kojima se autori, bježeći od dosadnog doslovnog uprizorivanja lektire i poznatih bajki, ponajprije bave sami sobom, svojom slikom svijeta, onime što njih u svijetu žulja i što je njima zgodno izvrgnuti ruglu, pa, igrajući se i zabavljajući, zaboravljaju na to da bi ih djeca trebala moći barem pratiti
...pročitajte cijeli tekst...
-
Dječje kazalište Branka Mihaljevića u Osijeku: Jens Sigsgaard, Pale sam na svijetu, red. Ivan Kristijan Majić
Piše: Alen Biskupović
Dobri elementi (priča, dramatizacija, likovnost i animacija) na kraju su ipak (p)ostali – neiskorišten potencijal. Ideja da nas samo dvoje glumaca vode kroz priču kao naratori i animiraju lutke pružala je i prizivala mogućnost većeg sudjelovanja publike no to se nije dogodilo, premda zatim vjerna publika Dječjeg kazališta žudi već dulje
...pročitajte cijeli tekst...
-
Kazalište Trešnja, Zagreb: Ivana Brlić Mažuranić, Regoč, red. Dora Ruždjak Podolski
Piše: Igor Tretinjak
Predstava Regoč promišljeno spaja tradiciju i suvremenost i ukazuje na važnost klasičnih naslova u dječjem kazalištu i još više na činjenicu da će isti zaživjeti punim plućima samo u suvremenom ruhu. U svoj toj osmišljenosti redateljica je tek pomalo iz fokusa izgubila ciljanu publiku no predstava donosi brojna zadovoljstva i kazališne užitke
...pročitajte cijeli tekst...
-
Gradsko kazalište lutaka Split: Kako se vjetar spustio među ljude (prema motivima jakutske narodne bajke), red. Tamara Kučinović
Glazba je diskretno i dosljedno pratila zbivanja pridonoseći korištenjem neizbježnih praporaca ugođaju te tople priče naroda s hladnog sjevera zemlje sobova, snijega i leda odakle, kao i s toplog juga, dolazi univerzalna poruka da su ljudska glupost, oholost, nasilje i uskogrudnost zlo kojemu se moramo aktivno suprotstaviti ...pročitajte cijeli tekst...
-
Gradsko kazalište Trešnja, Zagreb: Nina Kleflin (prema bajci braće Grimm Kraljević žabac), Princeza i Žabac, red. Nina Kleflin
Piše: Igor Tretinjak
Najsvjetlija i najveselija točka predstave bio je Damir Klemenić u uspjeloj i duhovitoj karikaturi Kralja. Pritom se na trenutke sukobljavao s cjelinom, no ne zbog sebe sama, nego zbog njezine krutosti. Princeza i Žabac repertoarno je zakašnjela, troma i nedovoljno duhovita predstava iz čijeg su se sivila izdigli tek pokoja uspjela scena i lik
...pročitajte cijeli tekst...
-
Gradsko kazalište Joza Ivakić, Vinkovci: August Šenoa, Postolar i vrag, red. Ivan Ćaćić
Piše: Alen Biskupović
Poučnu i naširoko poznatu priču o siromašnom starcu koji dušu predaje vragu Ivan Ćaćić uspješno je realizirao. Na dramaturškoj razini izvedba funkcionira, likovi su jasno predstavljeni, radnja je smislena i logična, prijelazi između scena tečni, a trajanje i likovnost prilagođeni dječjem uzrastu, kojem je predstava i namijenjena ...pročitajte cijeli tekst...
-
Tigar teatar, Zagreb: Igor Rajki, Čarobnjak, red. Dario Harjaček
Piše: Igor Tretinjak
Predstava Čarobnjak je mudro i duhovito scenski oživljen odličan tekst Igora Rajkija, čijoj je zvučnoj zaigranosti redatelj Harjaček prilagodio sve aspekte scenske igre. Tu auditivnu grotesku glumci su dodatno razigrali različitim pristupima likovima. Tek im je nedostajalo više odigranih predstava da bi bolje povezali međusobne niti
...pročitajte cijeli tekst...
-
Gradsko kazalište mladih, Split: Braća Grimm, Stoliću, prostri se, red. Nina Kleflin
Cijeli glumački ansambl funkcionirao je kao dobro uigran i ujednačen tim. Predstavi se može zamjeriti predoslovnost u tumačenju priče, koja je mjestimice preduga, no u cjelini riječ je o solidnom uprizorenju. Tome je dojmu svakako pridonijela scenografija sa scenama koje su se nizale sa stranica slikovnice, kao i koloristički živi kostimi te iskričava glazba ...pročitajte cijeli tekst...
-
Kazališna družina Don Hihot: Damjan Simić (prema ideji Lane Bitenc), Dobrica Dabar, red. Lana Bitenc
Piše: Igor Tretinjak
Dobrica Dabar nedovoljno je živa i scenski razigrana predstava kojoj nedostaje humornih nota. Scenskoj uspavanosti pridonose i nemotivirani glumci. Ipak, predstava ima skrivenih potencijala: predvidljiv, ali i dopadljiv tekst i likove koji bi uz dodatnu individualizaciju i doziranu karikaturalizaciju protjerali scenski mrak
...pročitajte cijeli tekst...
-
Gradsko kazalište lutaka Rijeka: Vladimír Zajíc, Smoliček, red. Vladimír Zajíc
Piše: Tatjana Sandalj
Zle su vile Jezinke, ovisno o situaciji, lutke ili maske i rukavice što ih nose glumci. Osim što su vizualno vrlo dojmljive, njihova uloga glavnih negativaca u priči, u kombinaciji sa sjajnom glumačkom interpretacijom Karin Fröhlich i Davida Petrovića, čini ih najzanimljivijim likovima predstave
...pročitajte cijeli tekst...
-
Hrvatsko narodno kazalište Ivana pl. Zajca Rijeka: Mario Schiavato, Mini & Maxi, red. Giorgio Amodeo
Piše: Tatjana Sandalj
Članovi ansambla Talijanske drame pokazali su s koliko radosti i talenta mogu igrati komične uloge. Elena Brumini i Rosana Bubola, sjajni su tandem sa Saturna, dodatno razigrane saturnijanskom koreografijom i songovima. Alida Delcaro i Lucio Slama tumače sve ostale likove. Alida Delkaro posebno je uspjelo oblikovala sva četiri svoja potpuno različita lika ...pročitajte cijeli tekst...
-
Dječje kazalište Branka Mihaljevića u Osijeku: Tamara Kučinović (po motivima Korneja Ivanoviča Čukovskog), Dobri doktor Jojboli, red. Tamara Kučinović
Piše: Alen Biskupović
Razigrani ansambl, kao i mnogo puta dosad, ponovo je ovladao scenom. Mladen Vujčić briljirao je u animaciji Barmaleja: točan u impulsu, kretnji, koncentraciji na lutku i partnere na sceni, postojao je samo kao lutka dok je kao animator bio neprimjetan. Na njegovu tragu bili su i Đorđe Dukić i Ivica Lučić ...pročitajte cijeli tekst...
-
Kazalište Mala scena, Zagreb: Zvjezdana Ladika – Ivica Šimić, Tajne začarane šume, red. Ivica Šimić
Piše: Igor Tretinjak
Tajne začarane šume simpatičan su podsjetnik na prošlost Kazališta Mala scena i na djelo Zvjezdane Ladike, kojemu su scensku svježinu tek djelomice dali mladi glumci. Za nešto više od toga, Ivica Šimić trebao je dublje redateljski i dramaturški zaroniti u materijal, no to onda i ne bi bilo to
...pročitajte cijeli tekst...
Arhiv