Dječje carstvo

Istarsko narodno kazalište – Gradsko kazalište Pula: Marijana Peršić / Aleksandar Bančić, Ima da te ima, red. Lana Gojak, Rade Radolović

  • Istarsko narodno kazalište – Gradsko kazalište Pula: Marijana Peršić / Aleksandar Bančić, Ima da te ima, red. Lana Gojak, Rade Radolović

    Beskrajno maštovit dječji svijet zorno je prikazan u obnovljenoj predstavi Ima da te ima, rađenoj prema tekstu Marijane Peršić i Aleksandra Bančića u režiji Lane Gojak i Rade Radolovića, koji je i izvode. Predstava je prvi put izvedena 2003. a potom i 2010. a za ovu njezinu obnovu glumci su se pripremali boraveći u dječjem vrtiću ne bi li ušli u svijet mališana. Lana Gojak i Rade Radolović igraju djecu, brata i sestru, Tinu i Tina koji kroz igru uče i postavljaju si ono 1001 pitanje svojstveno najmlađima, poput uvijek aktualnog: Kako djeca dolaze na svijet? Tin i Tina dječjim jezikom progovaraju o prijateljstvu, strahovima, dječjoj znatiželji i (ne)poslušnosti. Predstava je tako i poučna a s obzirom da vjerodostojno prezentira dječji um i najmlađima daje poruku o važnosti pravog prijateljstva, a zanimljiva je i roditeljima s obzirom da likovi vrlo duhovito i vjerodostojno imitiraju odrasle.
    Istarsko narodno kazalište – Gradsko kazalište Pula: Marijana Peršić / Aleksandar Bančić, Ima da te ima, red. Lana Gojak, Rade Radolović
    Predstava Ima da te ima donosi mnoštvo gegova, vesela je i razigrana te lako uspostavlja komunikaciju s najmlađim gledateljima. Tu su i neizostavni songovi (autor Marijan Jelenić) svojstveni dječjim predstavama, s puno plesa (koreografkinja Andrea Gotovina). Šarenu i veselu scenu koja prikazuje dječju sobu, kao i podjednako maštovite kostime, osmislila je Vesna Šuput. Rade Radolović odlično se snašao u ulozi zaigranog i vragolastog dječaka, čime je pokazao kako mu zahtjevno igranje djece puno bolje leži nego ozbiljne uloge. Lana Gojak već se iskazala nastupima u predstavama za djecu, što je potvrdila i ovom prigodom.

    Ima da te ima igra se na Maloj sceni INK što se pokazalo dobrim izborom jer su glumci tako bliže publici i bliskiji djeci koja su aktivno sudjelovala u njihovoj igri i spremno odgovarala na sva pitanja, iako im većina od njih nije izravno upućena. No, zahtjevna mala publika zahvalno je surađivala i tako dokazala da im je predstava itekako dobro sjela.

    © Paola Albertini, KAZALIŠTE.hr, 29. veljače 2016.

kritike i eseji